شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۱۳:۱۴

آماده حضور در اقیانوس اطلس هستیم

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما به دنبال این هستیم که حضور در دریای آزاد را گسترش داده و امیدواریم در سال ۹۵ در اقیانوس اطلس حضور پیدا کنیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، امیر‌دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی ارتش در مراسم تجلیل از اسطوره ارتش ویژه تکاوران نیروی دریایی مدافع خرمشهر اظهار داشت: گروه هندی از روز گذشته میهمان ما هستند تا پس از دید و بازدیدها و انجام مراحل آشنایی یک تمرین مشترک دریایی یک روزه در شرق تنگه هرمز خواهیم داشت و دو فروند ناوشکن از نیروی دریایی هند همراه با بالگرد و ناوشکن‌های نیروی دریایی را در این تمرین یک روزه شرکت می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: این‌ رزمایش‌ها نشان از جایگاه بالای جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا را نشان می‌دهد و ما با کسانی تمرین نظامی می‌کنیم که روزی باور نمی‌کردند که ایران اسلامی توان ساخت ناوشکن را داشته باشد و امروزه این کشورها از ما درخواست رزمایش و تمرین نظامی مشترک را دارند. امیر دریادار سیاری با اشاره به دست‌آوردهای نیروی دریایی در آینده خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم در سال 95 الحاق جدید داشته باشیم و به دنبال الحاق ناو‌شکن سهند، زیر‌دریایی فاتح، ناو‌شکن موج، ناوشکن موج شماره 4 که هنوز نامگذاری نشده و این‌ها که دستور کار قرار دارند و باید ببینیم زمان چگونه پیش می‌رود. و ما به دنبال این هستیم که حضور در دریای آزاد را گسترش داده و امیدواریم در سال 95 در اقیانوس اطلس حضور پیدا کنیم.



  کد خبر : 1724
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :